دالبی اتموس به اتومبیل ها می آید ، در حالی که Now TV از سقوط نام تجاری جدید خبر می دهد


یک هفته دیگر آمد و رفت و ما با چند داستان بزرگ در دنیای فناوری آشنا شدیم ، بنابراین وقت آن رسیده است که بهترین (و بدترین) آنها را برای برندگان و بازندگان از Trusted Review بارگیری کنید.

اعتراف می کنم ، در بیشتر این هفته ، با افشای بمبی که لیگ عدالت چهار ساعته Zack Snyder تجدید نظر شده ، در واقع فیلم خوبی بود ، کاملاً حواسم پرت بود. برای اطلاعات بیشتر ، من قطعاً توصیه می کنم که از سایت خواهر ما Recombu دیدن کنید تا سطح کاملاً پایین را داشته باشد ، اما پس از شوک ، سرانجام موفق شدم به دنیای فناوری برگردم – و این هفته من غافلگیر شدم.

در آخر ، به راحتی می توان به سیستم استریوی اتومبیل انقلابی دالبی به عنوان برنده آمد – که باید چیزهای زیادی به شما بگوید ، زیرا من رانندگی نمی کنم و علاقه چندانی به اتومبیل ندارم – و اکنون کاملاً نام تجاری جدید تلویزیون است به عنوان بازنده هفته.

برنده: دالبی / لوسید

در دنیای سرگرمی های خانگی ، Dolby Atmos به عنوان وسیله ای برای بازآفرینی احساس باورنکردنی غوطه وری صوتی که معمولاً در سینماها یافت می شود ، اما از راحتی اتاق نشیمن ، به یکی از ویژگیهای مورد علاقه (خصوصاً در سال گذشته) تبدیل شده است.

با بارگیری Dolby Atmos – و بلندگوهای مناسب – می توانید از صدا به صورت سه بعدی لذت ببرید زیرا صدا برای یک بازی ویدیویی یا فیلم در اتاق حرکت می کند تا از نزدیک با آنچه در صفحه اتفاق می افتد متناسب باشد. این یک کار مهندسی باورنکردنی است و بسیار گسترده تر خواهد شد ، زیرا خودروساز Lucid به تازگی از اولین اتومبیل تاریخ استفاده کرده است که از Dolby Atmos استفاده می کند.

Lucid Air که در SXSW 2021 معرفی شده است از یک سیستم 21 استریو بهره می برد که همان تجربه صدای سه بعدی را در جاده به رانندگان می بخشد. مسافرت با ماشین مدتهاست که با آهنگ های کلاسیک مترادف است (به ویژه در فیلم ها) و به همین دلیل این همکاری کاملاً احساسی است – شما همچنین می توانید تصور کنید که در حالی که به AC / DC بازگشت سیاه پوش گوش می دهید ، همانطور که باید شنیده اید ، از بیابان رانندگی کنید. .

آنچه واقعاً جالب توجه است استفاده عملی از فناوری خارج از گوش دادن به موسیقی است. به عنوان مثال ، بلندگوها برای انتقال اعلان های صوتی ، مانند انتشار صدا از همان جهت کمربند شل ، نیز استفاده می شوند. اینها چیزهای شگفت انگیزی است و من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چگونه این همکاری توسعه می یابد – شاید اکنون زمان خوبی برای پایان یادگیری رانندگی است.

بازنده: اکنون (تلویزیون)

ببینید ، من می فهمم ، جنگ خدمات پخش جریانی در حال افزایش است و شرکت ها به طریقی ممکن در تلاشند تا از جمعیت متمایز شوند ، اما من فکر نمی کنم که هیئت مدیره Now TV واقعا چنین تصوری داشته باشد.

اگر سر خود را از آنچه من اشاره می کنم می خارانید ، این خبری است که اوایل این هفته منتشر شد مبنی بر اینکه Now TV – پس از بررسی دقیق – نام خود را به “Now” تغییر داد!

آیا واقعا به یاد آوردن یک اسم تلویزیون آنقدر سخت بود؟ حداقل می توانم بدانم كه آیا این شركت می خواست از این مفهوم كه فقط مربوط به برنامه های تلویزیونی است ، جلوگیری كند ، اما مطمئناً چیزی مانند “Now Entertainment” معنای بیشتری خواهد داشت؟

در عوض آنچه برای شرکت باقی مانده است نامی است که در مکالمات روزمره چنان رایج است که تقریباً تضمین می کند که هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد. اکنون می توانید تصور کنید:

شخص 1: چه چیزی را تماشا می کنید؟

شخص 2: حالا

شخص 1: بله … الان به چه چیزی نگاه می کنید؟

شخص 2: حالا

شخص 1: بیرون برو

این فقط نوشتن خودکار است و برای جلوگیری از سردرگمی ، مردم تا آخر وقت با این سرویس “Now TV” تماس می گیرند و این کلاهبرداری را بی معنی می کنند. در زمان من ، من برخی از استراتژی های بازاریابی مضحک را دیده ام ، اما این یکی از آنها است.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *