آخرین دستور الکسا آمازون تماس با خط تلفن RNIB را آسان می کند


آمازون با همکاری م Nationalسسه ملی نابینایان سلطنتی (RNIB) تیم دستیار صوتی جدیدی راه اندازی کرده است.

کاربران اکو اکنون می توانند با گفتن “الکسا ، با خط کمک RNIB تماس بگیرند” تا در ساعات کاری با یک مشاور RNIB صحبت کنند.

این خط کمک به افراد کم بینا – و کسانی که آنها را پشتیبانی می کنند – مشاوره استخدام ، آموزش و فن آوری ، و همچنین پشتیبانی و مشاوره از همسالان و کمک عملی در مورد دسترسی به اطلاعات ، سازگاری خانه شما و رفت و آمد ارائه می دهد.

دنیس استنسبوری ، مدیر الکسا انگلیس ، گفت: “این مرحله بعدی همکاری ما با RNIB به عنوان بخشی از تعهد مداوم ما برای توسعه ویژگی های دسترسی الکسا است.”

“خط تلفن جدید تماس الکسا RNIB یکی دیگر از راه های خوب برای کمک به مشتریان نابینا و کم بینا است که با استفاده از دستورات صوتی احساس استقلال و ارتباط بیشتری می کنند.”

آمازون اخیراً یک مرکز دسترسی را برای برجسته کردن بیشتر ویژگیهای دستیابی خود ، با دسته هایی از جمله شنوایی ، تحرک ، گفتار و بینایی ، راه اندازی کرده است.

ویژگی های اصلی شامل Show & Tell است که به کاربران امکان می دهد اکو شو بتوانند اشیا common مشترک را در کنار دوربین روی اسپیکر هوشمند خود نگه دارند تا آنها را شناسایی کنند و Speak Slower / Faster که به کاربران کم شنوا امکان تنظیم میزان گفتار الکسا را ​​می دهد. دستگاه های دیگر آنها

مرکز دسترسی همچنین دارای یک ذره بین بر روی صفحه نمایش بزرگنمایی و بزرگنمایی برای دید بهتر ، الکسا برنامه گرم کردن برای تنظیم کنتراست رنگ و مقیاس گذاری متن در محیط های مختلف نور ، و یک خواننده صفحه نمایش VoiceView است که اجازه می دهد حرکات مانند کشیدن بیش از Echos با صفحه نمایش .

دکتر آمیت پاتل ، فعال حقوق معلولین و سخنگوی انگیزشی گفت: “حضور الکسا در خانه به من این امکان را می دهد که روز خود را بدون روبرو شدن با موانع زیادی زندگی کنم.”

“مرکز دسترسی ، اطلاعات مربوط به تعدادی از ویژگی های الکسا ، مانند Show & Tell و سرویس جدید RNIB Helpline را میزبانی می کند ، که به من امکان می دهد مستقلتر زندگی کنم. من می توانم خانه خود را کنترل کنم ، با موارد دلخواه ارتباط برقرار کنم و از طریق دستگاه اکو با استفاده از صدای خود اشیا objects قابل تشخیص را تشخیص دهم. “

برای امتحان کردن ویژگی جدید ، می توانید از دوشنبه تا جمعه بین ساعت 8:00 تا 20:00 یا شنبه از 9:00 تا 13:00 با شماره تلفن RNIB تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلندگوهای هوشمند آمازون ، مطمئن باشید که بررسیهای ما درباره Amazon Echo (نسل 4) ، Amazon Echo Dot (نسل 4) و همچنین بهترین بلندگوهای Amazon Echo و راهنمای Google Home در برابر Amazon Echo را بررسی کنید.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *