تجزیه و تحلیل نشان می دهد Xbox FPS Boost یک نسخه جدید برای Shadow of the Tomb Raider است



فناوری FPS Boost مایکروسافت که نرخ فریم بازی های قدیمی را برای کنسول های سری Xbox S / X بهبود می بخشد ، ثابت کرده است که یک نسخه عملیاتی نسل بعدی برای یک بازی خاص است.

با توجه به تجزیه و تحلیل فنی Eurogamer Digital Foundry در Shadow of the Tomb Raider برای سال 2018 ، این نشان می دهد که می تواند به بازی های واقعاً ساخته شده برای کنسول های Xbox Series X و PS5 پایبند باشد.

تحلیلگران می گویند Shadow of the Tomb Raider در بالای 15 بازی تست شده از بین 100 بازی كه در حال حاضر توسط FPS Boost پشتیبانی می شود ، پیشتاز است ، كه می تواند نرخ فریم اولیه بازی ها را برای گیم پلی نرمتر دو یا سه برابر كند.

Digital Foundry عملکرد آخرین ماجراجویی کامل کنسول لارا را “رویا” خواند که تقریباً از 60 فریم در ثانیه در حین آزمایش پشتیبانی می کند. وضوح 3854 2016 این بازی را 4K کرد ، اگرچه در ابتدا با 900p اجرا می شد. این تجزیه و تحلیل نشان داد که هم در سری S و هم در سری X عالی به نظر می رسد.

“سری X یک رویا است: رزولوشن 3584 × 2016 Xbox One X حفظ شده و بیشتر بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه یا بسیار نزدیک به آن انجام می شود.

“Shadow of the Tomb Raider در اواخر نسل گذشته وارد شد و بسیار خوب به نظر می رسد و به حدی روان حرکت می کند که نگه داشتن عناوین مناسب سری X و PS5 آسان است ، به خصوص که با عملکرد HDR واقعاً خارق العاده ای همخوانی دارد.”

ریخته گری دیجیتال

می توانید آزمایش های زیر را مشاهده کنید ، در حالی که قسمت Shadow of the Tomb Raider حدود 15 دقیقه می آید.

https://www.youtube.com/watch؟v=RyqVvadQjkE

FPS Boost یکی دیگر از ویژگی های محدودیت مایکروسافت است ، زیرا تلاش می کند شکست خود را از آخرین نسل PS4 خنثی کند. این فناوری می تواند به برخی از بازی های قدیمی روح تازه ای ببخشد و در نتیجه گیم پلی روان و روان با وضوح بالاتر و تلفیق HDR ایجاد کند.

آیا قبلاً فناوری Xbox Series X یا Series S FPS Boost را امتحان کرده اید؟ کدام بازی ها برای شما برجسته هستند؟ trustedreviews را در توییتر با ما در میان بگذارید.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *