اپل بدون ضرر می شود ، در حالی که دامنه Amiibo نینتندو بسیار ظالمانه است


بار دیگر ، وقت آن است که هفته را با انتخاب دو مورد از بزرگترین داستانهایی که باعث می شوند سرمان را تکان دهیم و سرمان را به هم بزنیم ، دور خود را جمع کنیم. به برندگان و بازندگان بازخورد قابل اعتماد خوش آمدید.

خوب ، یک هفته است ، مگر نه؟ همه چیز با Google شروع شد ، که کتاب طراحی برای Android را پاره کرد و Material You را اعلام کرد – سبک بصری جدیدی که در وهله اول در تلفن های Pixel ظاهر می شود.

گوگل همچنین می تواند سرانجام با اخبار مربوط به ادغام آن با سامسونگ به ساعت های هوشمند اندرویدی دست یابد تا WearOS را واقعاً قابل استفاده کند. شرکت ها همچنین یکپارچه سازی Fitbit را به منظور بهبود وضعیت تناسب اندام اضافه می کنند.

آه ، و مطابق با موضوع ساعت هوشمند ، رندرهای ارائه شده Apple Watch 7 در این هفته به نمایش درآمدند و مطمئن هستیم که توافق می کنید کاملاً خاص به نظر می رسد.

اما دو داستانی که در این هفته در مرکز بررسی های معتمد باعث ایجاد گفتگو شد ، حول یک تغییر بزرگ در اپل موزیک و یک حرکت عجیب توسط نینتندو چرخید.

قرن ها است که شایعه شده است که اپل با ارائه پشتیبانی صوتی با کیفیت بالاتر در برنامه پخش موسیقی خود در این هفته ، که سرانجام ظاهر شد ، به آمازون ، تیدال و بسیاری دیگر می پیوندد.

انتظار می رود در ماه ژوئن ، اپل موزیک ملودی های شما را با کیفیت بسیار بالاتری پخش کند و بنابراین در این هفته به عنوان برنده ظاهر می شود.

همان نقطه قیمتی باقی مانده است ، اما مشترکان اکنون می توانند به ضبط های 16 بیتی / 44.1 کیلوهرتز دسترسی داشته باشند تا پرونده های Hi-Res بدون ضرر در 24 بیت / 192 کیلوهرتز.

اپل همچنین اعلام کرد که Spatial Audio با پشتیبانی از Dolby Atmos نیز با به روزرسانی به اپل موزیک می آید.

این البته یک خبر عالی است و بهتر است که ارتقا استاندارد باشد تا یک فیش حقوقی اضافی. هنوز برخی از مشکلات سازگاری AirPods وجود دارد – اما امیدوارم که ما قبل از راه اندازی کامل در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

Skyward Sword HD

هر چقدر که گفتن من صدمه ببیند ، به خصوص به عنوان یک طرفدار قدیمی نینتندو ، این شرکت گاهی اوقات برخی از تاکتیک های عجیب و غریب تجاری را درگیر می کند.

برای هر عنوان در صفحه اول ، مانند Breath of the Wild ، همچنین خواهید دید که این شرکت 50 پوند برای سه عنوان یکپارچه هزینه می کند و کل بسته را به یک نسخه دیجیتالی به موقع تبدیل می کند (به Super-3D 3D All-Stars مراجعه کنید). خوب ، نینتندو دوباره به آن برگشته است و این بار این شرکت حق رای دادن محبوب Amiibo خود را وارد بحث و مجادله کرده است.

دارندگان هارد سوییچ اکنون می دانند که بازسازی The Legend of Zelda: Skyward Sword با تاریخ انتشار در اواسط ژوئیه به سمت کنسول می رود. همانطور که انتظار داشتید ، تبلیغات برای بازی شروع به رشد کرد و یکی از مواردی که نینتندو می خواست به آن جلب کند ، مجسمه جدید amiibo توسط Zelda و Loftwing است که برای استفاده در بازی طراحی شده است.

بنابراین ، عملکرد این مجسمه چیست؟ در صورت فعال بودن ، این Amiibo می تواند به شما اجازه دهد به سرعت از هرجای بازی سفر کنید ، در مقابل این امکان را برای شما فراهم می کند که از نقاط خاص نقشه بازی به سرعت سفر کنید.

اگر این بازی را هنگام اجرای اولیه Wii انجام داده اید یا حتی یک مرور را خوانده اید ، ممکن است بخاطر داشته باشید که یکی از اصلی ترین انتقادات به Skyward Sword ردیابی مداوم بوده است – مشکلی که با ویژگی قفل شده در پشت این Amiibo برطرف خواهد شد.

در سبک کلاسیک نینتندو ، ریمستر Skyward Sword اکنون 50 پوند هزینه دارد ، در حالی که Zelda و Loftwing Amiibo 25 پوند دیگر به شما پس می دهند ، بنابراین اگر می خواهید یک نسخه کاملاً بهبود یافته از بازی را بازی کنید ، پس به دنبال رها کردن هستید در کل 75 پوند.

این شیوه ها فقط برای من بسیار جذاب به نظر می رسند و این عجیب و غریب بودن رویکرد نینتندو در بازسازی بازی های قدیمی را برجسته می کند ، به ویژه در زمانی که ما به تازگی شاهد آن بوده ایم که کل سه گانه Mass Effect را تقریباً با همان قیمت شمشیر Skyward به تنهایی دوباره عرضه می کند. بیا ، نینتندو ، شما می توانید بهتر از این کار کنید.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *