اشتراک های تأخیری اپل پادکست هفته آینده آغاز می شود



در او رویداد Spring Loadedاپل گفت سرویس اشتراک پادکست در ماه مه وارد می شود. او این پنجره راه اندازی را از دست داد ، اما به نظر می رسد تا زمانی که سرویس در این ماه راه اندازی شود ، تأخیر طولانی نخواهد شد.

اپل در ایمیلی به پادکست های دیده شده توسط The Verge گفت که راه اندازی جهانی اشتراک ها و کانال ها سه شنبه ، 15 ژوئن خواهد بود. در یک ایمیل قبلی ، اپل به سازندگان محتوا گفته بود که این تأخیر “برای اطمینان از ارائه بهترین تجربه برای سازندگان و شنوندگان است.” “

ما با اپل تماس گرفتیم تا تأیید پنجره پرتاب جدید را تأیید کنیم و درباره ماهیت تأخیر اطلاعات بیشتری کسب کنیم. اگر و وقتی چیزهای بیشتری می شنویم ، این پست را به روز می کنیم.

این تغییرات – که توسط مدیر عامل شرکت کوک “بزرگترین تغییر در پادکست های اپل از زمان آغاز به کار خود” لقب گرفته است – در حال معرفی کانال هایی است که به شنوندگان کمک می کند پادکست های جدید و اشتراک های پولی اختیاری را کشف کنند تا به سازندگان کمک کند تا از یک مدل خطرناک با بودجه تبلیغاتی که دارای چنین است تا کنون توسط صنعت پشتیبانی شده است.

برای شنوندگان ، مزیت فقط پادکست بدون قطع مداوم تبلیغات برای میزبانی وب و تشک ها نخواهد بود ، بلکه موارد اضافی بالقوه مانند دسترسی زودهنگام و قسمت های پاداش فقط برای مشترکان است.
اپل تنها شرکتی نیست که به دنبال دیدن اشتهای مردم به محتوای پادکست پولی است یا خیر. Spotify همچنین خدمات پولی خود را معرفی کرد که در حال حاضر با قیمت اشتراک بین 2.99 تا 7.99 دلار در ماه در ایالات متحده در دسترس است. پیش از این ، این شرکت هزینه های زیادی را صرف خرید پادکست ، خرید شرکت های پادکست Gimlet و Parcast و همچنین تبدیل پلت فرم به خانه اختصاصی The Joe Rogan Experience کرده بود.

در حالی که اپل این مزیت را دارد که برنامه Podcast خود را با بیش از یک میلیارد آیفون در سراسر جهان دریافت می کند ، Spotify برای سازندگان نیز مزایای خاص خود را دارد. اول اینکه ، شرکت پخش موسیقی قصد ندارد برای دو سال اول هزینه ای کاهش دهد ، در حالی که اپل 30٪ فروش را برای سال اول انجام می دهد و سپس به 15٪ کاهش می یابد.

اگرچه کاملاً قطعی نیست که در پادکست های پولی آینده زیادی وجود دارد ، اما با توجه به اتصال طولانی مدیوم به لذت بردن از این رسانه ، تصور دو حامی بزرگ آزمایش بیشتر از Apple و Spotify دشوار است. ما از 15 ژوئن اولین ایده خود را درباره اینكه مدل تجاری برای کاربران آیفون چقدر مناسب است ، خواهیم گرفت.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *